Δεν μπορώ να ανοίξω την database με WordPress

Αρχική Συζητήσεις Downloads Γενικά Δεν μπορώ να ανοίξω την database με WordPress

Τοποθέτηση ετικέτας: , ,

Αυτό το θέμα περιέχει 0 απαντήσεις, έχει 1 φωνή, και ανανεώθηκε τελευταία από  kontorevi8oulis 10 μήνες, 3 εβδομάδες πριν.

Επισκόπηση 1 δημοσιεύσεων (από 1 συνολικά)
  • Συντάκτης

kontorevi8oulis
    Participant

Καλησπέρα…

Είμαι φοιτητής και αυτόν τον καιρό βρίσκομαι στη διαδικασία υλοποίησης της Πτυχιακής μου εργασίας  με θέμα
    <p align=»center»><span style=»font-family: Arial, serif;»><span style=»font-size: x-large;»><b>«Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος με χρήση λογισμικού ανοιχτού κώδικα»</b></span></span></p>
    <p style=»text-align: left;» align=»center»>Η ομάδα μου και εγώ επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε το WordPress! Έχουμε ξεκινήσει με τη δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, αλλά εκτός από τη δημιουργία της DataBase σε mySQL με τη χρήση του WampServer  δεν γνωρίζουμε τίποτα άλλο! Ως υπεύθυνος της υλοποίησης του κομματιού που είναι η δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος έχω δει κάποια tutorial video αλλά μάλλον δεν είναι αρκετά για τον λόγο ότι ακολουθώ τα  βήματα αλλά δεν μου έβγαζαν αποτέλεσμα εννοώντας ότι με έστελνε σε μια σελίδα που μου έλεγε ότι δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με τον διακομιστή (επισυνάπτω  print Screen με τη φόρμα που συμπλήρωνα), μου το έκανε αυτό δυο με τρεις φορές, τώρα μου το άνοιξε και έκανε κανονικά την εγκατάσταση.</p>
    <p style=»text-align: left;» align=»center»>Η ερώτηση μου είναι την DB που δημιούργησα την έχει εισάγει μέσα ή πρέπει να την ξανά εισάγω εγώ;</p>
    <p style=»text-align: left;» align=»center»>Γιατί έτσι όπως μου άνοιξε μου θύμισε το περιβάλλων που είχα χρησιμοποιήσει για να φτιάξω ένα blog πάλι με το wordpress αλλά είχα μπει στο wordpress.com</p>
    <p style=»text-align: left;» align=»center»></p>

Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Επισκόπηση 1 δημοσιεύσεων (από 1 συνολικά)